woensdag 1 juni 2011

Pippi #2

Hé allemaal!

Heerlijk, een weekend van 4 dagen! Ik ga er maar eens lekker van genieten, alhoewel, ik heb volgende week wel 5 toetsen... En het is niet eens een toetsweek (op mijn school hebben we trouwens nooit toetsweken)!
Gelukkig is er iets dat mijn humeur weer een stukje opvrolijkt, want het bij het zien van de tweede aflevering van Pippi Langkous, wordt ik weer helemaal 'heppie'!
Over pannenkoeken pakken, verkleden in een dure kledingwinkel en heel veel snoepjes kopen! Als ik aan Pippi denk, moet ik altijd meteen aan de snoepjeswinkel uit deze aflevering denken, het ziet er allemaal zo lekker uit!
Klik hier voor deel 2 van Pippi Langkous, mijn favoriete aflevering!

Tot blogse,
Leonie

4 opmerkingen:

  1. Ik word oook altijd zo vrolijk van Pippi Langkous, echt heel erg! Het is ook zo ouderwets en lief en zo... Ik ga je volgen! Wil je terugvolgen?
    lunalovelyworld.blogspot.com is mijn site.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vroeger kon ik hier echt uren en uren naar kijken, hihi! ik ging net weer herinneringen ophalen haha, het is echt nog zo leuk! =$ liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pipi langkous van die vroeger helemaal geweldig (:
    Stiekem nog steeds een beetje.

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pippi hoort echt bij de personen die ik vroeger altijd wilde 'zijn'. net als fish van de tweenies, lala van teletubbies en ga zo maar door, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥